tirsdag 15. april 2008

Har dere sett.. / Have you seen..

Noe så lekkert!!
Nydelige rosen :)

Hvem jeg har fått den av?
Har ikke fått den av noen,har laget den selv! *smiler*
Og dere gjetter aldri hva den er laget av!!!





Jeg trodde ikke mine egne øyner,når jeg så hva de var laget av...
Men de er laget av... Noe vi alle har i huset (nesten alle,hverfall... *ler* )





Kaffe filter!!

Lyst til å prøve?!
Her finner du fremgangs måte og video: Martha Stewart

Lykke til!

Ha en flott kveld alle sammen :)
Klem fra Maya

****************************************
Something so beautiful?!
This gorgeous rose i made (Yes me!!) this evening :)
It is made of,you would not gess what!! *smile*

The rose are made of, Coffe filter!!
Can you believe it??!!

Whant to try?
Her you can find the template and a video: Martha Stewart

Good luck!

Have a nice evening,folks!
Hugs from Maya

6 kommentarer:

Berit sa...

Nydelig rose!!!

Jammen meg mye rart man kan gjøre med denne flotte hobbyen vår!!!
Nå skal jeg lalle senga og når jeg våkner skal jeg rydde et "bomba" hobbyrom!

KLEM

madebyjulia sa...

Den var bare yhelt råååå:)

Anonym sa...

Nydelig rose! Ble kjempe inspirert!

Moia sa...

Så nydelig rose,dette må jeg absolutt prøve. Klemz fra Moia.

WencheP sa...

Helt utrolig nydelig! Skikkelig lekker! Den er så lekker at jeg blir aldri ferdig å se på den....

angeljakki sa...

Maya, that is absolutely stunning. I thought it was real when I saw it and only knew it wasn't when I read your post. Awesome work

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg