fredag 16. mai 2008

En nydelig dag!!! /A beautiful day!!!

Fordi om regnet pøser ned ( og fordi om snøen laver ned i høyden!!!) her i Gausdal,så er dagen min bare sååååååå knall!!!
Fordi snille,snille postmannen hadde med ikke mindre enn tre pakker til meg idag!!
*Hurra meg rundt*
Idag kom mine etterlengtede Stampinback stempler *smiler trill rundt*
De nydeligste feer ligger nå oppe på hobbyrommet og venter på å bli fargelagt og jeg kjenner det klør i fingrene!!
Og den ene nydelige feen måtte jeg bare lage noe av med en gang!!
Klarte ikke vente *ler*

*************************************************
Here in Gausdal the rain is pooring down (and in the mountains it snow!!!!) but anyhow the day is just sooooo beautiful for me!!!
Because the nice mailman gave me three big packer today!! *Hurrah*
Today my Stampinback stamps came,and i am in love!! *big smile*
The most beautiful fairy`s is now lying on my desk just waiting to be coloured!
And i coulden`t wait,så i had to make something with this beauty!! *smile*


Mønsterpapir fra My minds eye.
Rundingen er fra Ett Trykk/Norsk stempelblad.
Sommerfuglen er fra Stamp It,stemplet først med leplume og deretter med limpute for så å ha på glitter.
Feen er fra Stampinback.
************************************
Patterned paper from My minds eye.
The round frame stamp are from Ett Trykk/Norsk Stempelblad.
Butterfly is from Stamp It,stamped first with Leplume and then with glue pad and then i have had on glitter.
Fairy from Stampinback.


Og så fikk jeg satt isammen ett konfirmant kort til.
Denne gangen til en gutt :)
***********************************
And then i have made a confirmation card,this time to a boy :)

Dessverre husker jeg ikke hvor hverken mønsterpapiret eller stempelet er fra,men kanskje noen av dere vet?

Embosset bakgrunnen med cuttelbuggen.
QK noter og Abigail bokstaver.
Scrappers floss.
"Stempel" rundingen har jeg laget i office word.

************************************************
Unfortunately i don`t remember where the patterned paper and the stamp is from...
But maybe some of you know?

The bakcground paper is embossed in the cutlebug.
QK notes and Abigail letters.
Scrappers floss.
The round "stamp" i have made in office word.

Have a great evening and weekend everyone!
Hugs from me :)



Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg