torsdag 11. desember 2008

Julegodis eske / Christmas candy box

Ett lite kjapt innlegg idag :)
Tenkte jeg ville vise dere en te-eske som har blitt kamuflert som julegodis eske :)
*************************
A fast post today :)
I just wanted to show you this christmas candy-box i made :)

Fremsiden på esken. Malte først med skikkelig julerød akrylmaling. Hadde på gel medium på hjørnene,og så bladgull. For å få det til å sitte og ikke minst bli blankt og skikkelig skimrende,så hadde jeg over litt glassveske :)
QK blomster og fern punch til blader.
Teksten er skrevet ut med silhouetten.
Hängel jenta er malt med distress ink refiller og montert på med 3D-puter.
**********************************
The front of the box. I painted with christmas red acrylic colour. Then i used some gel medium in the corners,and then added some gold leaf. To get it really gold and shiny i added some diamond glaze on top of it :)
QK flowers and fern punch as leaf.
The text is cut out from my silhouette.
Hängel girl is coloured with distress ink refiller and mounted on the box with 3D-tape.


Zoomet inn på jenta :) / Zoomed in on the girl :)


Blomstene embosset jeg i cuttelbuggen og hadde på litt gull blekk. En liten rød bling-bling i midten.
*************************
The flowers was dry embossed in the cuttlebug and then i have added some gold ink. A red jewelry in the center of the flowers.


Og litt av inneholdet på esken :) Nå er det snart jul! / And here is what it contains :) Now it is soon christmas :)



12 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Oi, så herlig!! Og med alle DE deilige godsakene oppi!! Heldig er mottakeren av denne! ;)))

Tusen takk for kommentar på adventskalenderen jeg lagde til min sønn. Den fikk et litt voksent preg, men vi ble fornøyde, begge to. :)

Ikke så mye tid til blogging for tida, sånn egtl., så da må jeg bare TA meg tid til det!

Jeg har noe til deg i bloggen min! klem fra meg

Lene Aase sa...

Nydelig eske. Likte veldig godt den rødfargen, fikk julefølelse av den:)
Nydelig pyntet og ser veldig godt ut det som er oppi også, he,he:)

God klem fre Lene.

Pia sa...

En rigtig lækker æske både indhold og så flot pyntet

Nina sa...

Nydelig eske.Det så veldig fristende ut det som var oppi:)

Marte sa...

tusen takk for kjempekoselig kommentar, Maya! :) Esken din er så lekker, med så mye deilig innhold! For en lur julegave idè! :)

Godklem fra meg

Anonym sa...

Kjempelekker eske!!
Ønsker deg en riktig God Jul
og Godt Nytt År.

klem Inger

Kosene mine sa...

Me like!! Eller skal jeg si "Ja, julen blir en glede" med en slik boks på lur! Igjen veldig flott laget, og neste jul kan den brukes til jule-te eller mere julegodter :)

Desirée sa...

Nam nam helt til å spise opp! :) Skikkelig flott eske!

Klem fra Desiree

Benedicte sa...

stilig!!!!

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Nam, nam, naaam!
Og nyyydelig eske! :-D

Kjersti sa...

Knallfin!!!!

Snuppelure sa...

Så utrolig fin denne ble :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg