tirsdag 16. desember 2008

Lisa har bursdag! / Lisa`s birthday!

Idag fyller Lisa/InkyWings år! Hipp hipp hurra!! :) *Stor bursdagsklem*
Så vi i DT ville feire henne litt :)
Stikk innom InkyWings bloggen å se hva de andre i DT har laget til Lisa,så masse nyydelig!
Jeg har altret en toffifee eske.
****************************
Today Lisa/InkyWings has birthday! Hip hip hooray!! :)
So we in the DT wanted to celebrate her :)
Hop over to InkyWings blog to see what the DT made for her,so much amazing things!
I have altered a chocolate box.

Lagde ny eske av bazzil,og mønsterpapiret jeg har brukt kommer ifra K&Company.
Papirblonden og rosene er sprayet med glimmermist coffee.
Stempelmotivet og teksten (som er ett billett stempel,men jeg har maskert det :) ) er stemplet med archival ink coffee,og deretter sprayet med glimmermist iridecent gold.
Stemplet også motivet på transparang med limpute og hadde på brunt/kobber glitter.
Klipte ut vingene og satte de på selve motivet med glue dots.
****************************************
Made a new box with brown bazzil,the patterned paper are from K&Company.
The paperlace and roses are sprayed with glimmermist coffee.
The motif and the text are stamped with archival ink coffee. (The text is actually a ticket stamp,but i have masked it on the motif)
Then i sprayed the motif with glimmermist iridecent gold.
I also stamped the motif on a transparancy with a glue pad,added some brown/cobber glitter and cut out the girls wings.
Added them on the motif with some gluedots.

Her har jeg zoomet inn på jenta :) Så her ser dere att vingene hennes er i to lag,og att glittervingene er litt opp ifra selve motivet.
****************************
Zoomed in on the girl :) Here you can see that the wings are in to layers,and the glitter wings are a bit up from the motif.


Og her er sjokoladen! Den lagde jeg også ny eske til,med håndtak fra TH.
***************************
And here is the chocolate! I made a new box for that to,the handle are from TH.


Bildene er redigert etter å ha lest artikkelen hos Stampartic :)
*********************
My pics are edited after the photo-tip from Stampartic :)

9 kommentarer:

Angella sa...

Nå er det lenge siden jeg har vært innom deg Maya... Så mye fint. Selv sliter jeg med å få tid til alt jeg skal gjøre, men nå ser jeg enden og gleder meg til jul.

De smårosene er så utrolig fine... hmm! Kanskje jeg må skaffe meg noen slike...hehe! Får alltid lure ideer om hva jeg må ha når jeg besøker andre bloggere.

Kos deg videre Maya! Snart er det jul , vettu!!
Klem

Angella

Yvonne Hagane sa...

Så nydelig!!! Lekkert med vingene!
Hvis du lurte på syrin stempelet så er det kjøpt hos Flourishes nettbutikk. Det ligger en link til bloggen deres hos meg. De har utrolig mye fint:)
Klem Yvonne.

Hanne sa...

Så utrolig fin boks! Det stempelet har jeg også kjøpt på Inkywings. Det er bare så flott!

Klem

Lene Aase sa...

Så lekker boks og kjempeflott stempel. Liker så utolig godt de rosene, har kjøpt meg en hel haug;)
Håper du har en fin Tirsdag uten for mye stress.

Stressfriklem fra Lene:)

Inger Marie sa...

Nydelig eske Maya :)
Nydelig dekorert, tenker hun setter pris på den.
Ha en fin dag!!

Nina sa...

Hepp igjen! :)
Kommet noe videre med juleforberedelsene i galehuset? *fnis*
Her er nesten alt i rute, og gleder meg nå helt syyyykt til å ha litt fri. Skal jobbe frem til tirsdag, og etter det skal jeg bare nyte jula.
Du får ha en fortsatt fin førjulstid, også sees vi snart *kribler i magen*

Klem, klem og klem :)

Anonym sa...

Wow!

I have been looking through many of your cards and they are beautiful! You're very good. A true inspiration.

Merry Christmas and a happy new year to you.

//Patricia, Linköping, Sweden

angeljakki sa...

What a lovely card, the image is so much fun and the colours are divine x x x

Turid sa...

Så nyydelig Maya!!!
Önsker deg en God jul, med masse kos og tente lys!
Det ligger en liten presang i bloggen min :)
Klem, Turid

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg