tirsdag 21. juli 2009

Promarker Debut

Promarker debut ja..
Måtte jo prøve disse tusjene,etter å ha sett tutorialen til Åsa (min DT kollega hos InkyWings)
Og slik ble resultatet!

HÄnglene ble utgitt på Leksand-messen,og er da fargelagt med Promarker.
(Jeg trenger noe vannvittig med øvelse!! *dåne*)
Roser og nydelig bånd fra InkyWings.
Teksten er ifra Ett trykk/Norsk stempelblad.
Husker ikke hvor papiret er ifra i farten,men tror det er K&Company.
Brukt Scor-Pal for å lage mappen,og spellbinders for å lage paneler bak motivet.
**********************
Promarker debut,yes..
Had to give it a try with these pens,and after i had seen Åsa`s tutorial (My DT colleague at InkyWings) on how she uses these pens,i got to it!
And this is how it turned out!

The hÄnglars was released at Leksand-mass,and i have coloured them with Promarker.
(And i need alots of practice!!)
Roses and the beautiful ribbon is from InkyWings.
Text from Ett trykk/Norsk stempelblad.
I don`t remember where the papers are from,but i think it is K&Company.
Used the Scor-Pal to make the envelope,and spellbinders to cut the panels behind the motif.












Klemmer fra Maya:) /Hugs from Maya:)



22 kommentarer:

Alina sa...

Maya, this envelope looks perfect, I like everything about it!
Also wanted to say that you have an award or two!
Hugs, Alina

❤ Kaia sa...

Det var jo kjempeflott, for en debut vil nå jeg si..
Arket var så flott, og motivet kjempesøtt :o)
Jeg fikk fargelagt noen WOJ trykk igår, og det er så mye lettere å male med refiller, så må nok kjøpe noen flere farger.
Pro markers vett jeg ikke om jeg tør å prøve meg på....
Ha en flott tirsdag videre.
Klem fra Kaia :o)

line sa...

Jeg synes det ser rimelig perfekt ut allerede jeg, men det gjør gjør jo det meste du tryller frem. Også denne gangen var resultatet kjempeflott. Mappa var bare super!

Så flink du er til å lage ting også nå i ferietider, selv er det lite tid for hobby (bortsett fra hage...).

Sommerklem fra Line

Hanna sa...

Åh, Maya, detta var ju helt otroligt läckert!
Du är grymt duktig!!!
Och vad fint du färglagt med ProMarkers, har några själv men får aldrig till det! ;o)
Ha det bra!
Kramar från Hanna

Maria sa...

Synes du får det til kjempebra! Prøvde mine i ferien og kan ikke akkurat skryte av at det går bra men øvelse gjør mester...sier de, hehe.

Nydelig kreasjon dette!

Klem
Maria

Aina sa...

Jeg synes du klarer deg kjempebra jeg, Maya!
Det er da ikke den ting du ikke får til :O)
Kjempeflott resultat!

Klem fra Aina.

craftimamma sa...

What a gorgeous envelope Maya. The colours are lovely and so's your colouring.

Lesley Xx

Nina sa...

Hrmf, er det noe du ikke klarer??? ;) Hepp, hepp, hepp, sier nå jeg bare!!

Blåsebort klem fra Nina

Lena Katrine sa...

Ikke vær så beskjeden a gitt!!
Dette er superbra, og du trenger slettes ikke så mye øvelse!
Nydelig mappe!

Nå ser jeg fram til helgen...Skal bli godt å reise bort litt, og jeg gleder meg til å være sammen med deg ;) begynner du på jobb igjen på tirsdag, foresten?

Ha en flotters kveld, snuppelure! Go'klem

Papirdilla sa...

Jeg synes dette så aldeles flott ut, jeg! Kjempesøte H&S-stempler. Hele mappa var veldig fin....

Klem,
Hanne

May-Bente sa...

Den var nå utrolig lekker spør du meg.... for en debut!!!
tusjene har jeg bare prøvd en gang, så kan vel ikke helt utale meg..men det er gøy med litt nytt.

Klem:))

Anne sa...

Det ble utrolig flott, så dette "tok du" med en gang. Nydelig!

Riet sa...

Wowwww Maya,what beautiful,l love the image and colours.
So gorgeous papers.

hugs Riet.x

Bente sa...

Så utrolig lekkert, og din debut på promarker ser 1000 ganger bedre ut enn min 'nte gang med promarker :) jeg er litt av og på med de tusjene - veldig vanskelig å få til overganger syns jeg.

Klemmer, Bente

Jacqueline (Sjakkie) sa...

What a wonderful project is this, really super!
Hugs Jacqueline

Pia sa...

det var en super debut, rigtig nydeligt malet

Aud Kirsten sa...

Dette var kjempelekkert, og nydelig fargelagt! :)

Tab sa...

Wow fabulous envelope, just adore the colours and image! So pretty! Fab colouring too!
Hugs Tab xxx

Kamilla sa...

Men WOOOW du har verkligen fått till det bra :D
vilken fin present du gjort!!!
Själv har jag just lagt promarkerna på hyllan och tagit mig an distresserna, mycket enklare att få snyggt tycker jag!
Kram kram

Torill sa...

KNALLBRA "debby" spør du meg:0)
Utrolig lekkre farger og skikkelig hærlig gave å få!! KNALL!!

Sindra sa...

Otroligt snyggt! Vilken fantastisk debut! Jag har inte ens tänkt tanken på att ge mig på dom pennorna...än...jag kämpar med distressfärgerna.

Anonym sa...

Fabulous creations Maya, you are just so talented! Wonderful colouring with your Promarkers.
I adore the new H&S images :-)
Hugs
Carole x

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg