fredag 16. oktober 2009

Sukkersött # 57 Shorty`n`Friends!

Det er fredag og tid for utfordring igjen fra oss i Sukkersött :)
Og denne gangen er det Shorty`n`Friends som sponser premien,og ikke nok med det!
Vi i DT fikk hvert vårt stempel og kose oss med også :)

Shorty`n`Friends er ett Norsk stempelfirma,startet og drevet av Anneline Nyvold.
Her er bloggen deres spekket med herlig inspirasjon :)

Ukens utfordring fra oss,er å følge skissen!
*****************
It is friday again and time for another challenge from us in Sukkersött :)
And this time the prize is donated by Shorty`n`Friends,and if that wasn`t enough,they also gave us one stamp each to play with :)

Shorty`n`Friends are a Norwegian stampcompany,started by Anneline Nyvold.
Here you can visit they`re blog,with lots of inspiration :)

And what we want you to do,is to follow the sketch!



Og slik ble mitt skisse kort seende ut :)
Shorty-gutten er fagelagt med promarkere.
Teksten er ifra NSS.
Mønsterpapir fra MME.
*****************
And this is how my sketch card turned out :)
The boy is coloured with promarkers.
The text is from NSS.
DP from MME.






Innsiden er som vanlig i samme stil som resten av kortet :)
Med tekster fra NSS og Ett trykk/Norsk stempelblad.
***********************
The inside is as usual in the same style as the outside :)
With text from NSS and Ett trykk/Norsk stempelblad.



Og baksiden,helt enkelt :)

Idag reiser jeg til Ski,og gjett om jeg gleder meg!!
Kanskje vi treffes :)
Om du kommer,stikk gjerne bortom meg og si hei :)
Bare sier ifra,jeg er utrolig dårlig på å kjenne igjen personer fra bilder i div blogger (Tror neimen ikke jeg hadde kjent igjen min egen mamma *ler* )
Så da vet dere det ;)
Ha en flotters fredag!!
Go`klem fra Maya :)
******************
And the back of my card :)

And i am off to a craft-gathering,and i am so looking forward to that!!
Have a wonderful friday,and happy crafting!
Hugs from Maya :)

5 kommentarer:

Anne sa...

Skikkelig stilig kort du har laget! Gjennomført fra begynnelse til slutt!=)

Kos deg masse i helga! Jeg er ikke det minste misunnelig... Skjer ikke mye her på midten av landet gitt!

Klem fra Anne

Pia sa...

super nydeligt kort, flot motiv og farver

Lisbeth sa...

Et gjennom ført og stilig kort som vanlig!!!
Ha en kjempe flott helg og kos deg masse!
Klem,Lisbeth

Agnetha sa...

Et utrolig flott og gjennomført kort:) Kos deg masse på treff:)

Eva Helen sa...

Stilig guttekort du har laget.Det stemplet er så søt.


Go helg.

Klem Fra Eva Helen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg