søndag 22. november 2009

Sketchy Colors!!

Jeg sa det igår,att jeg skulle komme med store nyheter idag :)
Og endelig er vi offisielt igang!
*************************
I told you yesterday,that i had some great news :)
And it is now official!




Vi er 4 jenter som bestemte oss for å starte vår egen utfordrings-blogg :)
Vi kommer til å ha skisser og farge-utfordring annenhver gang,
med oppstart 29 november kl 09.00!

Og for å feire det hele,
så har vi en blog-candy :)
Stikk innom Sketchy Colors og bli med på moroa!!
*******************************
We are 4 girls that have decided to start our own challenge blog :)
Mainly we gonna have sketches and color-challenges,
and we start 29th of november!

And to celebrate our new challenge blog,
we have a blog candy :)
Pop by Sketchy Colors to join in the fun!!

14 kommentarer:

Nancy sa...

Grarulerer med ny utfordrings blogg, Maya:O)
Dette blir spennende.
Klem, Nancy;O)

Eva Helen sa...

Gratulerer så masse med en ny utfordringsblogg,for det er helt supert!

Takker så masse for så koslig kommentar på bloggen min:-)

Klem Fra Eva Helen

craftimamma sa...

Although I never seem to have time to enter challenges I will be popping over for a look and congratulations on starting your challenge blog.

I'm just back from 2 weeks holiday and it's lovely to catch up on all the fabulous art you have been making. My absolute favourite is the gorgeous tri-shutter card in lovely blue and using that beautiful Stempelglede stamp. I must seriously check that one out.

Lesley Xx

Camilla sa...

Grattis Maya!
Åhhh, vad detta ska bli roligt.
Ännu en norsk härlig utmaningsblogg:)
Ni är alla så duktiga.
Och hit kommer jag att titta in ofta.
Lycka till.
Kramar: Camilla

Anne sa...

Så spennende Maya! Gratulerer! Gleder meg til å følge dere på veien!=) Dette blir kjempebra, helt sikkert!!!

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere i bloggen min! Det varmer!! =)

Klem fra Anne

HenrietteH sa...

Sikke en fantastisk nyhed. Glæder mig meget til at se hvad i finder på ...

Hege sa...

Hei Maya!

Gratulerer med ny utfordringsblogg! Jeg kommer garantert til å følge med, og kanskje dukker det opp et bidrag fra meg etterhvert også..

Tusen takk for alle koselige kommentarer i bloggen min - det varmer!!

Go'klem Hege

❤ Kaia sa...

GRATTIS,GRATTIS.
Det blir spennede å følge denne fremover.

Ha ei flott uke.
Klem fra Kaia

Cino sa...

Gratulerer så masse med egen utfordringsblogg! Blir spennende å se hva dere finner på. Også må jeg bare si at du lager utrolig mange fine kort!!!

Klem, Cino

❤ Kaia sa...

Hei igjen.
Tok hintet og har nå forandret det til Hanglar ;o)
Jeg har ikke mast på postmannen ;o)

Snakkes, eller som de sier i Egypt, ashufak badim.... ;o)

Klem fra Kaia

tanja sa...

Sikke en fantastisk nyhed I translet it and became a folger out dare til sunday by by tanja

Astrid sa...

Gratulerer Maya!!!
Så spennende! Dette kommer til å bli knallbra når fire så dyktige damer står bak:-)) Gleder meg veldig til å følge den nye utfordringsbloggen, og kommer til å hive meg med når utfordringene dukker opp hos dere!
Masse lykke til!!

Klem,
Astrid

Petra/Paradise sa...

WOW!!

Utmaningsbloggar kan man aldrig få för många av!!
Så jag får säga både grattis och TACK!! =D

Tusen tack söta du för dina goa ord inne hos mej! *glad*

STOR KRAM Petra

Tove Kristin sa...

Hei Maya. SÅ arti å se at du har blogg. Det så my fint du har laga,du e kjempeflink!!!!! Du har klart å inspirere mæ t å prøv å lag kort å=O) Syns det e arti med scrapping, men øitt vanskeli å kom igang, fer æ har først av aillt fer lite tid...... klæm fra Tove

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg