fredag 20. november 2009

Sukkersött # 62

Det er fredag,og Sukkersött tid!
Dette er mitt siste kort som DT hos Sukkersött.
Jeg har vært med fra oppstarten,og har hatt en fantastisk tid! :)

Men nå over til noe morsomt!
Ukens utfordring er å lage kort etter skissen til Aina,som er vår gjestedesigner :)
Og vi i DT er sponset med stempler fra Motivet.com,det samme er premien!!
************************
It is friday,and Sukkersött time!
This is my last card as a DT for Sukkersött.
I have been in the DT from the beginning,and i have had a blast! :)

But over to the fun part!
This weeks challenge is to make a card after Aina`s sketch,she is our guest-designer this week :)
And we in DT is sponsored by Motivet.com,and so is the prize!!




Og slik ble mitt kort :)
Motivet er malt med distress ink refiller.
Mønsterpapir fra MME og Basic grey.
Tekst fra NSS.
****************
And this is how my card turned out :)
The image is colored with distress ink refills.
DP from MME and Basic grey.
Text from NSS.



Zoomet inn på det nydelige motivet :)
********************
Zoomed in on the adorable image :)



Jeg har fulgt skissen på innsiden også ;)
All tekst fra NSS.
*****************
I have followed the sketch on the inside aswell ;)
All text from NSS.



Og baksiden,helt enkel.

Ha en flott fredag!
Klemmer fra Maya :)
********************
And the back,clean and simple.

Have a wonderful friday!
Hugs from Maya :)

17 kommentarer:

Anne sa...

Heisann Maya!

Så flott ditt siste kort for sukkersøtt ble! Alt har sin tid... lykke til videre på din vei! =)
Forresten så er alle kortene dine lekre da, gjennomførte fra fremside til bakside!!

Ha en super helg og kos deg masse!

Klem fra Anne

Marimer sa...

Precioso trabajo, el stamp es adorable y con tu coloreado ha quedado de cine. El resto del diseño, la combinacion de papeles y dealles, como siempre perfectos y fantásticos.
Bss

Sian sa...

Wonderful card, I love the image, it's really sweet.
Sian
x

Nancy sa...

Gjennomført, herlig julekort, vennen:O) Det motivet fikk min lille fireåring til å tenke litt, ler:O)
Flotte ark og farger.
Så trist at du skal slutte i Sukkersøtt:O( Du har vært en fantastisk inspirasjonskilde der, men jeg/vi vet å finne deg;O)
Ha ei strålende helg.
Klemmer fra Nancy;O)

Aina sa...

Fantastisk kort du har laget, som vanlig! Litt rart at det er jeg som har laget oppgaven denne gangen :)
Visste ikke at du skulle slutte her, men du har vel ditt å drive med likevel, kan jeg tenke meg.

Du inspirerer stort samme hvor du er, vet du :)

Klem fra Aina.

Janne sa...

Herlig julekort;D

BA sa...

hi maya
this is adorable!!! love the image.
have a wonderful friday too
xoxo BA

Nina sa...

Heisann og hoppsann, Mayamor :)

Kjempe lekkert kort du har laget, og fy for et herlig motiv *sukk*

Trist med siste dag i Sukkersøtt eller? Eller er det sånn at du har en annen overraskelse på lur?

Jeg freser på treff i morgen, så du får ha en toppers helg :)

Klem, klem og klem fra Nina

Alina sa...

Very beautiful card, Maya, lovely image!
I'm so sorry you leave the DT!
Hugs, Alina

Bente sa...

Oi så lekkert, nydelig malt og herlige papirer.
Ha en fin kveld!
Klemmer fra Bente

Karina Beck sa...

Så sødt kort og motiv.
God weekend.

Unknown sa...

A sweet motif Maya and your coloration is a dream!! LG Andy

Angella sa...

Nei, så kjedelig da Maya...og jeg som har vært så glad i sukkersøtt:) ...men jeg følger med deg vettu:)
Lykke til med det du nå skal gjøre!

god helg klem fra Angella

Hildegunn sa...

Nydelig kort, flotte farger du har brukt!
Kjempetrist at du skal slutte i Sukkersøtt, men jeg har en idè om hva du har tenkt å gjøre fremover, for du kommer vel ikke til å gi deg med kortlagingen riktig ennå?

Ønsker deg ei flott helg!
Klem

Scrappelise sa...

Nydelig julekort Maya!

❤ Kaia sa...

Så dumt at du skal slutte i sukkersøtt, ser alltid frem til ditt kort på fredagen.
Men du har vel nok av andre DT- oppdrag, og man skal jo ha tid til det også.
Julekortet du har laget som ditt siste DT oppdrag var fantastisk flott.
Nydelige papirer, og herlig motiv.

Klem fra Kaia

Kristine sa...

Dette var et aldeles nydelig kort Maya!
Tusen takk for all inspirajon og samarbeid hos Sukkersøtt!
Kommer til å savne deg!
Og lykke til med Sketchy Colors! Gleder meg til å se de nye utfordringene dere skal komme med!
Søndagsklem fra Kristine;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg