søndag 18. april 2010

Sketchy Colors # 20

Tjoo og hei!!
Nå er jeg på vei til Scraporama messen, og gjett om jeg gleder meg til det :)
Men ingen søndag, uten en utfordring fra Sketchy Colors!
*******************
Juhuuu!!
Now i am on my way to Scraporama, and i am so looking forward to that :)
But we can`t forget this weeks challenge from Sketchy Colors!


Denne uken er det igjen en skisse, og slik ble mitt bidrag :)
Nyyydelig motiv ifra Stamp-it, sponset av Hobby Norge/Steffens!
Malt med distress ink refiller, og her har jeg brukt noen av de nye fargene :)
Victorian velvet, chipped sapphire og forest moss er fargene jeg har brukt.
Papirer fra Maja-Design.
Spellbinders tag, nesting curved rectangles og labels 11.
Tekst fra Ett trykk/Norsk stempelblad.
Pyntet med perler.
Kantstanser fra EK.
*****************************
This week we have a sketch for you again, and this is how my card turned out :)
Beautiful motif from Stamp-It, sponsored by Hobby Norge/Steffens!
Colored with Distress ink refills, and here i have used some of the new colors :)
Victorian velvet, chipped sapphire and forest moss is used.
DP from Maja-Design.
Spellbinders tag, nesting curved rectangles and labels 11.
Text from Ett trykk/Norsk stempelblad.
Some pearls.
Edge punch from EK.


Zoomet inn på det nydelige motivet :)
******************
Zoomed in on the beautiful motif :)


Innsiden med samme skisse som fronten.
Teksten er ifra Stempelglede.
*******************************
On the inside i have used the sketch aswell.
Text from Stempelglede.


Ha en strålende søndag!!
Go`klem fra Maya :)
************************
Have a wonderful sunday!!
Hugs from Maya :)


17 kommentarer:

Karina Beck sa...

Rigtig smukt kort med et sødt motiv. Jeg har lige købt den samme blomst som stempel, men fra et andet firma, den er populær.
God søndag til dig.

Hege-Annie Simonsen sa...

Lekkert, Maya! Så supre, lekre ark og søte detaljer! :)

jeg har noe til deg i bloggen min! Kos deg masse på messe!
Klemmer i bøtter og spann, Hege :)

Tonje Eggan sa...

Heldige deg som skal på Scraporama!Det blir sikkert toppers:)
Så flott og vårlig kort! Papirene fra Maja design er utrolig fine,og du er jo en mester til å fargelegge de flotteste motiver:)

God Søndag!
Go'klem fra Tonje

Jorunn sa...

Det her var vakkert! Så fint stempel, og selvfølgelig lekre mønsterark.
Klem Jorunn

Unknown sa...

Such a lovely flower Maya, beautiful. LG Andy

WencheP sa...

Nydelig kort, som alltid. Lekkert motiv, nydelig pyntet.

sjeroks sa...

Nyelig kort:) Og motivet var bare utrolig flott.
kos deg på scraporama messa:)

Anonym sa...

Hej Maya ♥
Vilket otroligt vackert kort :) Du har lyckats igen. Jag älskar ditt sätt att färglägga, det är helt underbart!
Du har en award att hämta i min blogg
KRAM ♥

Trine Pedersen sa...

Nyydelig kort i vakre farger. Vidunderlig flott fargelegging av den vakre blomsten. Den kantstanseren var kjempefin. Så morsomt det høres ut med messe. Lite sånt her nord i Bodø.

Klem, Trine :)

Lill sa...

Kjempeflott:)kos deg på messe
klem

Yvonne sa...

Nydelig kort! Og de bladene var utrolig flott malt.
Jeg koste meg på messa i går, og det er nok like bra der i dag. Kos deg!
Klem

Nina sa...

Åhhhh, så nydelig *sukk*

Godt å se deg igjen i dag, og grattis med "ny jobb"!! Vel fortjent vettu, flinka :)

Håper Morten har fått deg trygt hjem ;)
Klem fra Nina.

Anne sa...

Som vanlig helt utrolig lekkert! Nydelige farger du har brukt :-)

Jeg har også kost meg på messa i dag, og tror jeg så deg. Håper jeg får vært med på kurs hos deg en gang senere :-)

Klem, Anne

Grethebella sa...

Helt nydelig.
Skulle så gjerne ha vært på kurs med deg idag, men fikk det ikke til denne gangen. Håper du skal ha kurs igjen om ikke lenge et sted jeg kan være med.
Ha en fin kveld.
Klem Grethe

Pinklady 68 sa...

Nydelig kort, Maya! Flott malt motiv og lekre farger du har brukt på mønster arkene, bånd og perler!

Lekker eske og sko i forrige innlegg også!

Ha en fin kommende uke! Klem Laila.

Marianne H sa...

Dette er nydelig som vanlig :)Den borden liker jeg veldig godt, flott til alt det andre :) Ha en fin ny og ubrukt uke!

Pysselbus sa...

Jättefint kort! Maja-pappren är så fina och du har matchat färgerna så bra med motivet. Hoppas du hade det bra på Scraporama.

Tack för dina snälla ord i min blogg! //Linda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg