lørdag 1. mai 2010

Candy update again :)

Jeg er helt overveldet over givergleden der ute i bloggland!!
Snille, snille Kaia har sendt meg en mail,
og hun gir denne nydelige kurven til en heldig vinner!!
Blir helt satt ut jeg *rørt og glad*
Kaia sier hun fyller den opp med noe godis, så her er det bare å slenge inn ett bidrag,
og krysse fingre og tær :)

♥♥♥

I am overwhelmed by the generosity out there in blogland!!
Sweet, sweet Kaia has sendt me a mail,
and she want`s to give this beautiful basket to one of the participant!!
I am so touched by all this *touched and happy*
Kaia tells me that she is gonna fill this with some candy, so come join in the fun :)






3 kommentarer:

Lena Katrine sa...

Oh, wow! Jeg håper virkelig jeg vinner en av disse flotte premiene altså :):) Både, Angella, Randi og Kaia gir også bort så lekre ting, i tillegg til din flotte candy!! Blir rett og slett så glad over givergleden, at jeg går inn hos Amigos de Parral og donerer litt til :)

Angella sa...

Heisann... så fantastisk da Maya, og tusen takk snille Kaia. Jeg er overveldet av glede. Dette er det morsomste jeg har vært med på lenge:)
Tusen takk kjære venner!

klem fra Angella

Kristine sa...

Utrolig flott kurv!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg