fredag 21. oktober 2011

Postkasse/Mailbox

Før jul ifjor lagde Lena Katrine ei nydelig postkasse,
for oppbevaring av juleposten :)
Denne postkassen står hos Unik hobby for utstilling,
og jeg har sett på den flere ganger.

Og endelig fikk jeg tid til å lage min egen postkasse!
Så nå kan jeg bare vente på juleposten :)
************************
Before christmas last year, my friend Lena Katrine made a beautiful mailbox,
to keep the christmas card in it :)
The mailbox is shown at the Unik hobby store,
and i have look at it several times.

And finally i found the time to make one my self!
So now i can just wait for the christmas mail to come :)



Og slik ble min postkasse,
malen til postkassen finner du i bloggen til Lena Katrine om ikke så lenge ;)
******************
And here is my mailbox,
the template for the mailbox will come in a few days at Lena Katrines blog ;)


Her har jeg stemplet med det nydelige alfabet stempelet til 3ndypapir,
om du ønsker det, så send en mail til Gudrun på 3ndypapir ;)
***********
Here i have used the gorgeous alphabeth stamp from 3ndypapir,
if you want it, send a mail to Gudrun over at 3ndypapir ;)


Nyyydelige Mimosa, sitter å venter på julepost denne gangen ;)
********
Adorable Mimosa is waiting for the christmas mail ;)


Fargelagt med Pro - og Flexmarkere.
***********
Colored wih Pro - And Flexmarkers.


Vinduet er stanset ut med Grand Labels 1,
satt inn transparent som først er embosset.
*******************
The window is cut out with Grand Labels 1,
and then i used a overhead sheet, witch i have dried embossed first.


Treene er ifra Marianne Design.
********
The trees are from Marianne Design.


Det er herlig med jul ;)

Ha en strålende fredag,
klemmer fra Maya ♥
***********
Christmas is a lovely time ;)

Have a wonderful Friday,
hugs from Maya ♥


Papers: 3ndypapir - Julekveld
Other: Walnut Stain Distress ink pad on all the edges.
Colours: Tan, Dusky Pink, Blush, Cocktail Pink, Pale Pink, Light Fawn, Cinnamon, Putty, Sandstone, Vanilla, Ivory, Warm Grey 4, 3, 1

22 kommentarer:

Wenche sa...

Den ble rålekker, Maya!!!!!!
Det er så fint med brunt :)
Må vel lage en slik etterhvert, hihi.
Ha en fin fin helg!!
Go'klem, Wenche

Jeanette sa...

Utrolig lekker denne her (også). syns den bretteteknikken din under var sabla flott! Og så fint det sympati-kortet var. Herlig stempel også. Skjønner at jeg må lage postkasse til julekortene jeg også. Ha en herlig helg! Klem Jeanette :)

Helle sa...

Takk for sist,Maya..
Du så herlig denne postkassa er!!
Sant som det er sagt her,flott men brunfarger :)
Kreativ klem fra regnet i nord..
Go' helg!
-Helle-

Helle sa...

Takk for sist,Maya..
Du så herlig denne postkassa er!!
Sant som det er sagt her,flott men brunfarger :)
Kreativ klem fra regnet i nord..
Go' helg!
-Helle-

WencheP sa...

WOW - rett og slett rålekker! Denne likte jeg veldig godt!

-Wenche

Lena Katrine sa...

WOW! Postkassa di ble jo råååålekker!!! Så stilig med det embossede vinduet, og lekre farger!
Må nok "herme" litt der ja :)
Go'klem til deg

June sa...

Gubbanoa! Rett og slett nydelig! Er så begeistret for bruntoner!

Så en mal for ikke så lenge siden på postkasse, men denne er ende finere så da venter jeg med å lage en til LK legger ut malen sin:-)
Det er så kjekt at du skriver hvilke produkter og teknikker du bruker:-)

Ha en herlig helg!
Klem fra June

Jorunn sa...

Såå lekkert! Nydelig pyntet og skikkelige julete. Herlig motiv og papirer :)

Gitte sa...

Rigtig flot postkasse.
God weekend.

Anonym sa...

Å du og DU så nyyydelig denne postkassen var!!
Flotte mønsterark, så søtt motiv og de juletrærne er så flotte :)
Og så glitrende fine :)
Klem Lill med ønska om en god helg :)

RoseSommer sa...

Så fiiiiiin! At det er mulig å lage sånt av papir.

Maria Therese sa...

Rååååååååååååfin!!!

Anonym sa...

Dette var virkelig en postkasse etter min smak :o)
Den er rålekker!!!!

Ha en flott helg!

Anne-Eddie sa...

Gleder meg til malen ! Denne var bare lekker! Men er den så stor at det er plass ?....
Go helg og klem fra Anne-Eddie :)

Gro sa...

Så flott postkasse. Herlige farger og supersøtt motiv.
Nå har jeg forresten bestilt det motivet fra Sweet Pea (jenta med håret) sammen med 3 andre, så snart kan hun fargelegges i pro- og flexmarkere også. Da blir det bra tenker jeg ;o)

Ha en flotters helg. Klem :o)

Sol sa...

Denne Postkassa er Nydelig!!.. Flott Pyntet og Lekker kombinasjon av stempler og dies!!
God Helg!! :o)

Ane sa...

WOW! for en lekker postkasse! lekkert pyntet, og nydelig fargelagt motiv! God Helg!
Klem fra Ane :)

Christina C. sa...

This is brilliant.....love it! Such a beautiful job on this lovely mailbox!

Linda sa...

Dette må være noe av det nydeligste jeg har sett:):)Helt herlig!!!!!Du er så flink Maya!!!
Klem

Anita sa...

WOW, WOW så nydelig denne er <3. Liker fargene og måten du har pynta på, kjempe fint!!
Gleder meg til å få malen,og lage en slik;)

Klem Anita

Marianne H sa...

Denne ble super, lekkert med vinduet og treene.
Ha en fin uke

Knerten sa...

Så lekkert, Maya ! Nydelige Mimosa, så vidunderlig vakkert fargelagt også. Liker så godt den duse effekten du får til.
Klem
T.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg