torsdag 6. oktober 2011

ProMarker kurs Unik hobby :)

På mandag kl 17.30 holder jeg kurs i fargelegging med ProMarkere!

Om du har lyst til å være med så send en mail til Unik Hobby,
og meld deg på før lørdag kl.15.00!


Her er det du ha med på kurset;

Dusky Pink
Blush
Ivory
Tan
Cocktail Pink
Pale Pink
Spice
 Honeycomb
Tulip Yellow
Burgundy
Warm grey 5, 4, 3, 2, 1
Crimson
Poppy
Lipstick Red
Walnut
Cinnamon
Blender

Saks,
Dobbeltsidig tape
3D puter
Glitterlim
Skalpell
Underlag (Til å skjære på)
Hjørne & Kantstanser (helst med vintertema) Har du ikke så har jeg ;)
Men fint om du tar med om du har, så slipper vi å vente på hverandre!
Flytende lim som tørker blankt
Walnut Stain distress pute + svamp

Øvrige materialer er inkludert i kurset!
Velkommen til kurs :)

2 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Dette så spennende ut Maya...
Tenk om jeg hadde bodd litt nærmere...
Kose dere masse på kurs på mandag, da er nok jeg fremme i Egypt *lol*
Gleder meg ikke i det hele tatt.....
Klem fra Kaia

Linda sa...

Må bare innrømme at jeg er litt sjalu på de som bor så nært at de kan delta på dette kurset. Jeg og vil!! Men nå får jeg det ikke til, og da håper jeg, og regner med, at dere som møtes, koser dere!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg