fredag 30. desember 2011

Kjole #3/Dress #3

Formen er fortsatt dårlig..
Og det er sååå trist :(
Når man endelig har fri og tid til å nyte noen timer på hobbyrommet,
så orker jeg ikke sitte opp engang!
Så denne julen har jeg ikke vært oppe på hobbyrommet i det hele tatt :(
*****************************
I am still sick...
And it makes me so sad :(
When you finally have some days off, and time to enjoy some crafting,
i can`t manage to sit up and craft!
So this christmas i haven`t been up on my craftroom, at all :(



Kjole nummer 3, som jeg sydde ferdig før jul, til ei venninne :)
Hun ble kjempefornøyd *smiler*
******************
Dress number 3, i made this for a friend of mine for christmas :)
And she loved it *Big smile*


Jeg har sydd blonder på alle kanter.
Selve kjolen er sydd i hvit og koksgrå polarfleece.
*******************
I have stitched laces on all the edges.
The dress is sewn in white and grey fleece.



Ha en superduper fredag,
og kos dere :)
Klemmer fra Maya
*******************
Have a wonderful Friday,
and enjoy :)
Hugs from Maya

11 kommentarer:

Sol sa...

Så trasig å bli syk i julen ! Kjenner igjen følelsen!! Jeg blir også alltid kun syk når jeg har fri! Å da blir det ikke gjort mye kreativt nei.
Du får unne deg litt ekstra når du blir frisk! ;o)
Go Bedring!
Å kjolen var forresten Nyyydelig! Skikkelig flink å sy er du!! :o)
Godt Nytt år!! :o)

aina sa...

Så kjempeflotte kjoler du har sydd :))

Sigrun sa...

Må inn og takke for nydelig kort og vinst som lå å ventet på meg da jeg kom ned fra fjellet! Så synd du har blitt syk. riktig god bedring! Lekker kjole du har sydd. Håper du snart blir bra igjen og ønsker deg ett riktig godt 2012! klemz

Anette sa...

Nydelig Maya!
Og god bedring!
--klem--

Gunn`s Kort sa...

Så flott kjole!
Fortsatt god bedring til deg!
Klemmer

Jill sa...

For en herlig kjole Maya! Jammen er du flink til å sy også :)
Håper du snart føler deg bedre!
Godt nyttår til deg :)
Klemmer

Anne sa...

Så kjipt å være syk, også i jula også, da :-( Riktig god bedring!

Så lekker kjole, da! Det ble kjempefint med blondene :-)

Godt nyttår og takk for all herlig inspirasjon i år, gleder meg til å følge deg videre neste år!

Klem :-)

❤ Kaia sa...

Lekker maya...
Nydelig med blondene på...
Klem fra Kaia

Heidi sa...

Så trist å være syk i jula! Riktig god bedring! Håper du likevel får en fin nyttårshelg :)

Nydelige kjoler du viser fram :)

Lau W sa...

OMG ! Maya, it's wonderful !!!

Elisabeth sa...

Nydelig Kjole Maya :)
du er kjempe flink:)

gla i deg<3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg