onsdag 28. mars 2012

Navne tag/Name tag

Når jeg var på Ski treffet hadde jeg laget navneskilt til Mette og meg,
min kommer her;
************************
When i was at the Ski gathering i made a nametag for Mette and me,
mine you can see her;




Synes teksten passet helt perfekt til dette Mo Manning motivet ;)
********************
I thought the text was perfect to this Mo Manning image ;)


Hun er fargelagt med Pro/FlexMarkere i disse fargene;
***************************
She is colored with these Pro/FlexMarkers;

Hud/Skin; Nutmeg, Dusky Pink, Oatmeal, Blush, Linen
Kinn/Cheeks; Cocktail Pink, Pale Pink
Lilla/Lilac; Aubergine, Lilac, Lavender
Grønn/Green; Grey Green, Tea Green, Honeydew
Sko/Shoes; Cool Grey 5, 4, 3
Hår/Hair; Cappuccino, Champagne
Bakke/Ground; Cool Grey 5,4,3,1, blender

Ha en superduperflotters dag!
Klem,Maya
********************
Have a wonderful day!
Hugs, Maya




Stamps
:
Mo Manning - Bossy
SentimentDon`t remember..
Papers: 4CC 280 g. paper
Tools: Spellbinders - Labels 18
Embellishments: Alpha stickers
Medium: Pro/FlexMarkers

13 kommentarer:

Linda sa...

Stilit navnskilt :)

Wenche sa...

Helt knall dette motivet med den perfekte teksten til. Hihi.
Nydelig fargelagt ♥

Klemm, Wenche :0)

Aina sa...

Ha ha ha! Så herlig! Sånn burde alle navneskilt være vet du :)

Klem fra Aina.

Maryann Laursen sa...

Ha ha ha ha ha Oh my I just love this nametag here. It´s just so perfect and would fit me too, that´s for sure ha ha ha. Wonderful done hun and looks awesome, besides it´s sooo funny too.

Anneke sa...

What a lovely and funny card.

Greetings Anneke

Anne-Eddie sa...

Kjempesøt!! Denne kunne passe til flere jeg kjenner!! Klem fra Anne-Eddie :)

Anonym sa...

Hehehehe denne navnlappen var knall, herlig motiv denne jenta,nydelig fargelagt, med kul tekst til:) Klem Kari-Mette

Lau W sa...

So funny ! :-))) superb !
xxx

Ida sa...

Litt skummelt var det å hilse på deg på Ski med denne frøkna på brystet!;))
Men, jeg er enig teksten passer perfekt. Også er hun nydelig fargelagt!:))
Klem

Vibeke sa...

Herlig!! Kul jente - med passende tekst. Digger!!:)

Gitte sa...

Sikke et herligt navneskilt.

Bodil sa...

Så herlig dette var :)

Knerten sa...

Såå kul navnetag, Maya. Herlig motiv og nydelig fargelagt :-)
Lager du en til meg til neste treff, så LOVER jeg å gå med den hele tiden !!
Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg