onsdag 16. januar 2013

Navneskilt/Nametag

En venn av meg jobber som sykepleier,
og som eneste mann i lag med en haug damer,
passer vel ett sånn navne skilt *ler*
****************
A friend of mine work as a nurse,
and as he is the only man amongst a bunch of ladies,
i think this nametag is perfect *laugh*
 
 
 
 
Grom gutten er fargelagt med Pro/FlexMarkere :)
**********
The cute boy is colored with Pro/FlexMarkers :)
 
 
Tusen takk for att du stikker innom meg :)
Klem, Maya ♥
***************
Thank you for peeking by :)
Hugs, Maya ♥
 
 
 
 


Stamps
: Mo Manning - Two Will
SentimentDon`t remember...
Papers:
Tools: Spellbinders - Labels 18
Embellishments: Alpha stickers, rock candy stickles
Other: All edges are inked with Distress Ink
Medium: Letraset - Pro/FlexMarkers
Colours: Skin; Nutmeg, Dusky Pink, Oatmeal, Blush, Linen, Cocktail Pink, Pale Pink. Hair; Umber, Burnt sienna, Caramel, Sandstone. Grey Details; Cool Grey 5,4,3,2,1. Ground; Ice Grey 5,4,3,Blender. Shadow; Blue Grey 4,3,2,1, Blender. Pants; Cool Grey 5, Petrol Blue, Marine, Turquoise


13 kommentarer:

Unknown sa...

Så stilig det var Maya, du er råflink og kreativ :)

Anne-Eddie sa...

Knall stilig!!
Herlig stempel med en slående tekst!!
Har "jenteutgaven" av dette!
Klem fra Anne-Eddie :)

Gitte sa...

Herligt Navneskilt.

Alyce Kit and Clowder sa...

this is sooo cute!!! loving the colours and the cute sentiment ;)

Deb sa...

so very cute and fun!
Debxx

Pinklady 68 sa...

Helt herlig motiv og tekst!! Superfint navneskilt:-)

Klem Laila.

Karen Elise sa...

Kjempetøft! Det motivet er så herlig!

Knerten sa...

Fritt lite jeg gleder meg til det navneskiltet du skulle lage til meg, da ! Spesielt når jeg ser hvor utrooolig fint dette er :-) Digger, digger, digger...
Klemtildegframeg

Charlotte sa...

Så härlig namnskylt, stämpeln är helt underbar och din färgläggning så snygg:)
Kram Charlotte

❤ Kaia sa...

Det var kjempestilig Maya.
Herlig motiv, nydelig fargelagt....

Klem

debby4000 sa...

Gorgeous and so cute.
luv
Debby

Jacqui's little piece of England sa...

What a brilliant tag Maya super clouring

jacqui x

coops sa...

so stunning maya.really fabulous image and i love the wording ;D

xx coops xx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg