tirsdag 12. februar 2013

Steg for steg/Tutorial

 
Heisann :)
Idag har jeg en steg for steg å vise frem.
Jeg har fått det refulle oppdrag i å lage en steg for steg til ProMarker Norge ABC bloggen,
så min steg for steg om hvordan jeg fargelegger folder, finner du der :)
**********************
Hello :)
Today i have a tutorial to show you.
I have got the honour to make a coloring tutorial for the ProMarker Norge ABC blog,
so you can find my tutorial on how i color in pleats there :)
 
 
Har du noen ønsker for fargeleggings steg for steg?
Legg gjerne igjen en kommentar ♥
Klem, Maya
******************
Do you have some wishes for a coloring tutorial?
Please leave a comment about it ♥
Hugs, Maya
 

3 kommentarer:

Scrappelise sa...

Vært å tittet på veiledningen og den var/er knallbra! Flotters å ha for meg som aldri lærer! ;-)

Maryann Laursen sa...

It´s a great tutorial Maya, and any coloring tutorial is alaways great, as we can´t get any classes here at all, so I´m sucking in all I can get about this. And yours here are fabulous.

❤ Kaia sa...

Se den du Maya.
Den var flott....
Må inn å se på tutorialen din og...

Klem fra Kaia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg