søndag 10. november 2013

Sketchy Colors #186


Gratulerer med farsdagen til alle fedre :)
*****************
Today we celebrate Fathers day here in Norway (and in some other countrys too ;) )


Så da passet det bra med ett herrekort til denne ukas skisse ifra Sketchy Colors ;)
Premiene i november er sponset av Marianne Design.
**************
So it was perfect to make a mans card after this weeks sketch from Sketchy Colors ;)
The prizes in November is sponsored by Marianne Design.


Herrekort er ikke noe jeg føler att jeg mestrer..
Men det ble nå ett kort!
*******************
I think mans card are so difficult..
But i manage to make a card!



Tusen takk for at du titter innom :)
Klem, Maya
*****************
Thank you so much for peeking by :)
Hugs, Maya





Stamps: 
Sentiment: Kort og Godt - Gratulerer, Du er ikke gammel... Kreativ Hobby - Poststempel

Papers: Maja Design
Tools: Stampin Up - Tag corner punch, WW punch. Spellbinders - Nested Pennants. EK Success - Circle punch.
Embellishments: Metal charm, tread
Other: All edges are inked with Distress Ink Walnut Stain

6 kommentarer:

Marianne H sa...

Lekkert! :)))

Unknown sa...

Syns kortet ble fint jeg :) Ett spm. kan du legge ut malen for den adventskalenderen med lastebil?? :)

❤ Kaia sa...

Kjempefint herrekort Maya..
Det er ikke lett spør du meg...Jeg sliter like mye hver gang..
Nydelige papirer, og veldig fint med tag'ene...
Ha en fin søndag...

Klem fra Kaia

Dorte sa...

Jeg synes absolut dit herrekort er godkendt og mere end det, Maya. Flotte papirer fra Maja Design, nydeligt med blåt og brunt,
klem Dorte

coops sa...

so stunning maya.fantastic vintage image and design :D

xx coops xx

Sissel sa...

Kjempefint herrekort, lekre farger, ark og pynting.
Klem Sissel

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg