mandag 1. desember 2014

Advent ♥


Heisann dere som enda kikker innom meg :)
Idag vil jeg vise dere hvordan jeg har pyntet årets adventslys.
*****************
Hello you who stops by me :)
Today i want to show you how i have decorated this years advent candles.



Papiret jeg har brukt er ifra Papirdesign,
nydelige lilla toner, og hjerter :)
Helt perfekt for advent!
*************
The paper i have used are from Papirdesign,
wonderful lilac tones, and hearts :)
Just perfect for advent!


Skiltene er laget som gammeldags emalje skilt.
Jeg stemplet først tallet, så svertet jeg kantene med brunt blekk.
Deretter embosset jeg med klart embossing pulver, tre ganger.
Før jeg knakk det litt her og der, og svertet igjen med brunt blekk.
*****************
The sign is made to look like old fashion enamel sign.
I stamped the number first, then i inked the edges with brown ink.
After that i heat embossed it with clear embossing powder, three times.
So when it was cold, i break it up here and there, and inked some more with brown ink.


Etter å ha kikket innom meg, vil jeg anbefale deg å gå innom Papirdesign bloggen,
og legge igjen en hilsen der også ;)

Ha en super 1. desember,
klem fra Maya :)
*******************
Have a wonderful December 1,
hugs from Maya :)



Stamps: Papirdesign - Tall PD 13805
Papers: Papirdesign - Lykke "På rad og rekke" PD 13753
Tools: Spellbinders - Petite ovals. EK Success - Scallop dot edge punch. Cropadile.
Embellishments: Ribbon, tread.
Other: Heat embossed with Clear embossing powder. Inked with Distress Ink Vintage photo and Atique Linen.

3 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Såååå fiiiine !!!!

Klem fra Kaia

Maryann Laursen sa...

Hvor er de bare flotte Maya, super smukt dekoreret som altid sweetie.

MereteN sa...

Stilig, Maya. Takk for inspirasjon.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg