tirsdag 6. januar 2015

Carpe Diem


Før jul hadde jeg koselig besøk av Wenche
Og da satt vi og mimret om de første stemplene vi kjøpte,
og alle da rare stemplene vi kjøpte i begynnelsen ;)

Og da kom jeg jo på disse raringene fra Panduro.
Og når vi bare hadde ledd fra oss,
fant vi ut at vi skulle jammen lage ett kort hver!
***************
Before Christmas i got a visit from Wenche
And we was crafting and reminisced about the first stamps we bought,
and all the funny stamps we bought in the beginning ;)

And then i remebered these funny ones from Panduro.
And when we was finished laughing,
we decided to make a card each with these funny ones!



Så her er den raringen jeg valgte :)
Og jeg synes jo ikke den er rar i det hele tatt!
Faktisk ble jeg veldig fornøyd med kortet, motivet og alt ♥
****************
So here is the funny one i selected :)
And i don`t think it is funny at all!
Actually i am pleased with the card, image and everything ♥


Søte rare jenta :)
**************
Sweet wonderful girl :)




Tusen takk for at du er innom å kikker :)
Klemmer fra Maya
**********
Thank you for stopping by :)
Hugs from Maya



Stamps: Panduro - Girl. Kort & Godt - Stamps used on the edges m128
Sentiment: North Star Stamps - Carpe Diem. Kort & Godt - Hipp hipp hurra m209

Papers: Bildmålarna - Welcome Baby Blue. Maja Design - Vintage Autumn 
Tools: Spellbinders Petite ovals. Wild Rose Studio - Oval Frame. SU - WW Punch. Crealis - Leaf
Embellishments: Ribbon, Flowers, Charms
Other: All edges are inked with DI Walnut Stain.
Medium: Ranger - Distress Reinkers and Markers.

8 kommentarer:

Wenche sa...

Herlig kort Maya ❤️ og motivene fungerer jo bra de. Gleder meg til neste prosjekt ilag.
Klemmer fra Wenche

Maryann Laursen sa...

Og dit kort er ligeså sødt og pragtfuldt som Wenches er, I har godt nok fundet de helt gamle frem, men det er faktisk ret sjovt, for jeg fandt selv nogle af disse her lige før jul også, som pigerne legede med, og de er da rigtig søde faktisk, og I har jo helt sikekrt lige vist vejen her nu idag ha ha ha.

Juls sa...

Sooooo pretty :-) xx

Anne-Eddie sa...

Nydelig! Vakre detaljer og likte spesielt godt den charms katten!!
Klem fra Anne-Eddie ;)

Ellen-Karin R sa...

Nydelig kort og dekorasjoner. Alt er så lite og perfekt.

coops sa...

so adorable maya.i think the image is sweet and i love your fabulous colouring and pretty design ;D

xx coops xx

Hav sa...

What a wonderful card..

NygaardSkødt sa...

Det er så flot og gennemført. Jeg holder meget af, når kort dekoreres på alle siderne, men er ikke god til at gøre det selv.
Anne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg