mandag 14. september 2015

Giveaway!


God mandag!
Det er tid for en vinner fra forrige giveaway,
og en ny giveaway :)

Vinneren fra forrige giveaway er;
****************
Happy Monday to you!
It is time for to draw the winner from last giveaway,
and to hold a new giveaway :)

The winner from last giveaway is;

Bente Sørflaten sa...
Flott og anvendelig stempel,
takk for muligheten til å vinne det!



Gratulerer så mye!
Send meg en mail med adressen din,
så kommer stempelet i postkassen din :)
Min mail finner du under fanen "Me"
***************
Congrats!
Send me an email with your address,
and i will mail out your stamp :)
You will find my mail under the page on top "Me"

♥♥♥



Og her er stempelet du kan vinne i denne giveawayen :)
Stempelet er ifra D`Amour Allure,
og her har jeg brukt motivet på dette kortet.
************
And here is the stamp you can win in my next giveaway :)
The stamp is from D`Amour Allure,
and i have used it on this card.



Legg igjen en kommentar under her,
så er du med i trekningen :)

Ha en flott mandag!
Klem, Maya
****************
Leave a comment belowe,
and you are in the draw :)

Have a wonderful Monday!
Hugs, Maya


♥♥♥


Jeg måtte også trekke en ny vinner fra denne giveawayen,
ettersom vinneren ikke kontaktet meg.
Ny vinner ble;
*******
I also had to draw a new winner from this giveaway,
as the winner newer got in touch with me.
New winner are;

Anonym Ellen-Karin. R sa...
Vakkert stempel. Håper at jeg kommer med i trekningen.
Stor takk til deg som er så gavmild.
Jeg lager bursdagakort til små barn i ei barneforening,
og dette stemplet ville de like.
19. august 2015 kl. 14.29
 Slett























6 kommentarer:

julcos sa...

Nydelig kort!! Dyse, rolige farger, det gir en avslappende og rolig stemning...Jeg hadde blitt så glad å få et slikt kort. Hadde nok tenkt at den som sender meg dette bryr seg virkelig om meg. Flott!

Maryann Laursen sa...

Stort tillykke til begge vindere her, og endnu engang tak til dig Maya for chancen for at vinde dine fantastisk smukke stempler. Dagens kort her er bare sååå smukt og fint, så det er da bestemt også et værdigt stempel til lidt mere. Hav en rigtig god dag alle sammen.

Katharina sa...

This card is sooo beautiful.
Thanks for the chance win this stamp.
Hugs,
Katharina

Fabiola sa...

Adorable, quel charme, biz

Anonym sa...

Hei Maya. Slenger meg med igjen. Nydelig stempel. Du er utrolig snill som gir oss muligheten til å vinne flotte stempler. Hilsen Siv Eilertsen.

Ellen-Karin R sa...

Et fantastisk flott kort. Liker alltid fargvee dine.
Du har veldig god smak.Stemplet er så søtt.
Jeg pleier aldri å vinne, og her har jeg virkelig
vinnerlykke. Tusen takk Maya for din godhet. Du gleder
meg stort og sikkert mange andre.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg