tirsdag 23. februar 2016

The magic of true friendship


Da har jeg laget min versjon av februar tagen til Tim Holtz.
Rett å slett moro!
**************
Then I have made my version of Tim Holtz February Tag.
So much fun!



Jeg lagde min som en hyllest til godt vennskap :)

Først hadde jeg på Distress Stain Bundled Sage på tagen.
Deretter lagde jeg monoprint av Flourish stensilen, og Hickory Smoke.
Så embosset jeg pasten. Og lagde noen lilla hjerter med Hearts stensilen.
*******************
I made mine as a tribute to true friendship :)

I first had Distress Bundled Sage onto the tag.
Then I made monoprint with Flourish Stencil and Hickory Smoke.
Then I embossed the paste, and made some purple hearts with Hearts stencil.




Ha en flott tirsdag,
klem fra Maya
***************
Have a wonderful Tuesday,
hugs from Maya


I am entering my tag into these challenges:

Tim Holtz - 12 Tags of 2016
Crafty Boots challenges - No Stamps allowed
Not Just cards challenges - Anything goes




Papers: Minnehjørnet - Image
Tools: Sizzix - Tag collection dies. Tim Holtz - Hearts, Flourish stencil. Panduro - Script Stencil. 
Embellishments: Hug Snug - Ribbon. Karen Foster - Page pin ups. Tim Holtz - Chitchat. Papirdesign - Flowers. Unknown - Feather.
Medium: Studio 490 - Embossing Paste. Distress Ink - Dusty Concorde, Hickory Smoke. Unknown - Embossing powder Gold. Distress Stain - Bundled Sage.

11 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Sikken da et super lækkert tag her igen i denne måned. Lækkert udført og fede farver, og atter engang bare perfekt i alle detaljer.

Dortesjs sa...

wow great tag love it

Dee's Craft Room sa...

Fabulous tag Maya. Lovely vintage image, gorgeous embellishments and a beautiful colour palette. Thank you for sharing your work with all of us at Crafty Boots Challenges.

Dionne

Lillians Blogg sa...

Fineste Tagen jeg har sett noen gang Maya.

Mrs Beez sa...

Gorgeous tag Maya. Love the gold script and the pretty ribbon and flowers. Thanks for joining in at Crafty Boots Challenges this time.

Anne-Eddie sa...

Stilig tag ! Nydelig dekorert! Klem ;)

Ellen-Karin R sa...

For en interessant Tag.
Den ble lekker med mange detaljer.

Donna Ellis sa...

Lovely vintage tag, Maya, and fabulous embellishments! Thanks for joining us in the {Our Crafty Corner Challenge}! Hope to see more of your pretty projects again soon!
crafty hugs,
de
{Creative Smiles}

Unknown sa...

Lovely vintage tag. Thank you for joining us at Our Crafty Corner. Helen DT

Denitsa Andreeva sa...

Such a beautiful tag. Thanks for joining us at Craft Your Passion.

Deni Xx

Ellen-Karin R sa...

Litt av en Tag. Spesiell og veldig fin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg