lørdag 31. desember 2016

Topp 12/Top 12


Det ble ikke topp 10, denne gangen.
Istedet valgte jeg meg ett innlegg for hver måned :)
Så da begynner vi!
************
I didn`t chose top 10, this time.
Instead I picked one project for each mont :)
So here we go!

Januar/January

Denne art journal siden ble jeg så fornøyd med!
Fikk prøvd forskjellige teknikker, og brukt masse forskjellig av alt det rare jeg har ;)
************
This art journaling spread is one of my favourites!
I got to try different techniques, and used alot of the things I have in my craftroom ;)

Februar/February

Igjen ei Art journal side :)
Denne ble akkurat som jeg hadde sett den for meg!
Det er gøy det :)
**************
Again an Art journal spread :)
This one turned out just the way I had imagine!
So much fun :)

Mars/March

Jeg hadde store planer om å følge Tim Holtz 12 tags of 2016,
men jeg kom bare til mars..
Uansett, denne ble jeg veldig fornøyd med!
***********
I had big plans to follow Tim Holtz 12 tags of 2016,
but I only got to march..
Anyway, this one is my favourite!

April/April

I april ble det noen konfirmant kort,
og dette kortet ble jeg veldig fornøyd med!
Liker oppsettet, fargene og de små detajene :)
***********
In April I made some confirmations card,
and this card I like the most!
I like the layout, the colours and all the little details :)

Mai/May

Igjen ett konfirmasjonskort.
Denne gangen i clean and simple stil,
så utrolig enkelt, men så fint :)
**********
This time in clean and simple style,
so simple, but so wonderful :)

Juni/June

Kort til en av mine tantebarn ♥
Elsker fargene, synes dette er så sart og vakkert :)
*************
Card for one of my nieces ♥
I love the colours, I think this is so tender and beautiful :)

Juli/July

I løpet av året har jeg laget en del av disse barnevognene :)
Alltid like morsomme å lage!
***********
In 2016 I have made alot of these baby prams :)
And they are always so much fun to make!

August/August

Ett bryllupskort laget på bestilling :)
Så fornøyd med fargeleggingen min!
***********
A wedding card made on order :)
So pleased with my colouring!

September/September

Kort laget til bonusmamman min ♥
Det er jo ingen hemmelighet att jeg elsker disse motivene fra hÄnglar,
så det må jo være med på lista :)
***********
Card made for my bonus mum ♥
It is not a secret that I love the images from hÄnglar,
so this card must be on my list :)

Oktober/October

Runde kort er sjelden jeg lager,
men det skal det ikke bli!
For dette kortet ble jeg så fornøyd med :)
*************
I rarely make round cards,
but I tend to change that!
Because this card I am so pleased with :)

November/November

Julekort laget for magasinet Ett trykk,
liker fargene, fargeleggingen og oppsettet!
**********
Christmas card made for the magazine Ett trykk,
I like the colours, colouring and the layout!

Desember/December

Gudrun Design`s utrolige herlige motiver blir man glad av!
Og dette kortet oser det glede av, synes jeg :)

Så der var min liste for 2016.
Gleder meg til nye kreative krumspring i 2017!
Godt nytt år!
Klem, Maya
***************
Gudrun Design`s wonderful and joyful images gets you in such a happy mood!
And this card is pure joy, I think .9

So there you have my list for 2016.
I look forward to 2017 and more creative play!
Happy New Year!
Hugs from Maya




1 kommentar:

Lisa InkyWings sa...

Vilket härligt och inspirerande år du har haft! Klem!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg